Salon optyczny
| Salon optyczny
Stworzyliśmy unikalne miejsce, w którym każdy znajdzie indywidualną poradę w zakresie stylizacji i doboru oprawy okularowej jak również pomoc w doborze odpowiednich soczewek.
Stawiamy na jakość i najnowsze trendy. Szukamy inspiracji we włoskiej finezji, francuskim stylu czy hiszpańskim temperamencie. Posiadamy marki modowe topowych europejskich i światowych producentów. Wspieramy również polskie manufaktury z rodzinnymi tradycjami.
W zakresie soczewek okularowych nawiązaliśmy współprace ze światowym liderem, firmą Hoya, która, co dla Nas ważne posiada fabrykę soczewek w Polsce w województwie mazowieckim. Dzięki temu nie tylko oferujemy naszym klientom profesjonalny wyrób medyczny, ale także optymalny czas realizacji. W większości przypadków nasi klienci cieszą się z nowych okularów do 2 dni roboczych od momentu wizyty w salonie.
Zakres usług w salonie optycznym:
Narastający problem z krótkowzrocznością u coraz młodszych osób skłonił nas do poszerzenia zakresu oferowanych przez nas soczewek okularowych o soczewki MIYOSMART przeznaczonych do korekcji i spowolnienia progresji krótkowzroczności. Soczewki Miyosmart dostępne są wyłącznie w certyfikowanych salonach optycznych. Strefa Oka niezbędną certyfikację uzyskała w pierwszej połowie 2022 r.
Magda Łada
DORADCA KLIENTA
W doborze odpowiednich okularów doradzi Państwu:
Magda Łada
DORADCA KLIENTA
Stylistka opraw okularowych, posiada bogate doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta, doradztwie w wyborze odpowiednich oprawek i soczewek okularowych. W swojej pracy łączy wiedzę o produktach optycznych z umiejętnością komunikacji, by spełniać oczekiwania klientów, zapewniając im doskonałe wrażenie z zakupów.
Służy pomocą przy regulacji jak i drobnych naprawach okularów.
„Dbamy o Twój wzrok i wygląd, zapewniając nie tylko funkcjonalność, ale także modne rozwiązania. Zapraszamy do naszego salonu – z przyjemnością pomogę Ci znaleźć idealne okulary, które podkreślą Twoją osobowość!” – Magda Łada
Zapraszamy do naszego salonu
STREFA OKA – OKULISTA | OPTYK
ul. Pocztowa 2
05-082 Stare Babice
+48 500 804 414
| Marki okularów dostępnych w naszym salonie
Caroline Abram
Caroline Abram to utalentowana artystka z Paryża, która każdy model kolekcji projektuje sama. Jej oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne charakteryzują się ciekawą kolorystyką, znakomitymi materiałami i nietuzinkowym wzornictwem. Główną ideą projektantki jest pokazanie piękna kobiety i podkreślenie jej osobowości. Wierzy, że każda kobieta jest w stanie znaleźć coś dla siebie w jej kolekcjach. Nazywa je kolejnymi literami alfabetu- tak tworząc alfabet kobiecości.
Komono
Dzięki inspirującemu stylowi, zaskakującej palecie kolorów i przyszłościowej estetyce, KOMONO od ponad dziesięciu lat przekracza granice. Założona w 2009 roku w Belgii przez byłych profesjonalnych snowboardzistów Antona Janssensa i Rafa Maesa, KOMONO łamie konwenanse i oferuje świeżą, nową propozycję. Czy to okulary przeciwsłoneczne, akcesoria do okularów przeciwsłonecznych, okulary optyczne, zegarki, a nawet gogle narciarskie, KOMONO obejmuje eksperymenty i proponuje spojrzenie w przyszłość w tu i teraz.
Tous
Tous to jedna z najbardziej znanych marek biżuteryjnych na świecie, która od wielu lat proponuje kobietom piękne dodatki. Znakiem rozpoznawczym firmy jest charakterystyczne logo w postaci misia. Tutaj liczy się radość, kolor oraz przywoływanie ciepłych uczuć. W kampaniach promujących markę wystąpiły m.in. Jennifer Lopez, Kylie Minogue oraz Gwyneth Paltrow. Okulary Tous to idealny wybór dla osób, które śledzą najnowsze trendy w modzie. Ogromną rolę odgrywają detale, dzięki którym całość zyskuje niepowtarzalny styl. Marka oferuje bogactwo wzorów, którym prześwieca idea zabawy z nieodłącznym motywem kultowego misia.
Guess
Od ponad 30 lat amerykańska firma Guess kreuje światowe trendy w modzie. Marka skierowana jest przede wszystkim do młodych kobiet i mężczyzn, którzy chcą ubierać się oryginalnie i zmysłowo. W kampaniach reklamowych Guess wzięło udział wiele znanych modelek między innymi: Claudia Shiffer, Naomi Campbell czy Gigi Hadid. Obecnie marka bardzo prężnie rozwija się w Polsce, a jeansy z charakterystycznym, trójkątnym logo to swoiste must have każdego miłośnika mody. Okulary Guess trafiają przede wszystkim do klientów poszukujących akcesoriów nowoczesnych i energetyzujących o niebanalnych wzorach.
ANA HICKMANN
Ana Hickmann – brazylijska modelka i bizneswoman – w 2002 roku wraz z GO Eyewear stworzyła własną markę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. Szybko stała się kobiecą marką numer jeden w Brazylii, opartą na zasadach elegancji, estetyki, innowacji i wzornictwa. Okulary wykonane są bardzo precyzyjnie z wysokiej jakości materiałów wzbogacone kryształami Swarovskiego, podkreślające luksus i piękno w najnowszym stylu.
MAX MARA
Max Mara tworzy okulary dla silnych, eleganckich kobiet. Oprawki są dopełnieniem stylizacji na każdą okazję, wyróżniają się też trwałością materiałów oraz dokładnością wykonania. Najnowsza kolekcja marki stawia na klasykę z nowoczesnymi elementami. Duże, czarne, kocie oprawki, szylkretowe zauszniki i logo marki zawsze znajdą swoich zwolenników. Połączenie tradycji i innowacyjności to trudna sztuka, która udaje się nielicznym. Max Mara w każdym sezonie od 70 lat wprowadza powiew świeżości do świata mody.
FURLA
Włoska marka Furla od 1927 roku specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości akcesoriów skórzanych. Oferuje mi.in. torebki, portfele, paski oraz zegarki. Marka wyróżnia się najwyższą jakością i klasycznym stylem. Firma zaangażowała do swoich kampanii reklamowych między innymi najbardziej rozpoznawalną polską modelkę – Anję Rubik. Podobnie jak pozostałe akcesoria marki Furla, również okulary spełniają dwa zadania. Z jednej strony są to barwne, trendy detale. Z drugiej, klasyczne i wygodne kształty sprawiają, że oprawki te można nosić na każdą okazję, przez cały dzień.
Jaguar
Kolekcja okularów Jaguar łączy w sobie najnowsze technologie optyczne z unikalnymi transferami projektowymi, tak aby stworzyć nowoczesne i sportowe oprawki korekcyjne i okulary przeciwsłoneczne. Detale i materiały, które można znaleźć wewnątrz samochodu, jak również wyrafinowane efekty kolorystyczne i kształty soczewek przypominające jego linie można znaleźć w całej kolekcji. Sprawiają, że okulary te są zarówno unikalne i pożądane.
Joop
Kolekcje okularów JOOP! czerpią co sezon z nowych trendów, dają kreatywny impuls rynkowi i mimo ekstrawaganckich akcentów pozostają bardzo wygodne w noszeniu. Miejskie światy kolorów zderza się z nowoczesnym językiem form i wyrafinowanym wzornictwem. Modele okularów charakteryzują się wszechstronnością, wyrazistością i autentycznością.
KENZO
Założycielem marki jest Japończyk Kenzo Takada. Kenzo powstało 1970 roku w Paryżu. Kenzo to marka, która charakteryzuje się nowoczesnym stylem, różnorodnością oraz pozwala jednostkom wyrazić siebie w wyjątkowy sposób. Synonimem Kenzo jest wysoka jakość oferowanych produktów.
W 2011 roku dyrektorami kreatywnymi marki Kenzo zostali Carol Lim i Humberto Leon. Ten niezwykły duet amerykańskich projektantów odświeżył wizerunek marki i wymyślił kultowe już bluzy z dużym logo firmy. Przeszukując archiwa marki natrafili na ciekawy motyw tygrysa, który pojawiał się na kurtkach i żakietach. Postanowili go wykorzystać w kolekcji na jesień 2012 roku, ale w znacznie bardziej wyluzowanej formie. Stał się on najbardziej rozpoznawalnym symbolem marki, zaraz obok słynnego oka Kenzo.
Okulary marki Kenzo to młodzieżowy duch, zabawa, twórczość, miejski styl oraz ekscentryzm.